انواع رژیم لاغری

انجمن پزشکان قلب آمریکا میزان مصرف چربیهای اشباع شده را حداکثر ۵-۶ درصد در روز توصیه میکند. همین راهنما توصیه میکند که میزان مصرف چربیهای اشباع شده حداکثر ۱۰ درصد باشد. کربوهیدرات علاوه بر این نقش مهمی در عملکرد مغز دارد و به همان اندازه که به عنوان یک منبع بر انرژی تاثیر میگذارد، بر روحیه و حافظه هم تاثیرگذار است. زمان بهبودی نیاز به مراقبت های بعد از عمل برداشت چربی دارد. رژیم غذایی سالم همه مواد مغذی مورد نیاز رو در اختیار ما می ذاره.

نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که مطمئن شوید نوع مناسب چربی را در رژیم غذایی خود مصرف می کنید تا بتوانید از مزایای چربی که مورد نیاز بدن است، استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است روی غذاهای کامل تمرکز کنیم، وسواس در مورد چربی را انجام ندهیم. با این حال ، در این مورد تردید وجود دارد. با این وجود، هیچ شواهدی در مورد مضر بودن این مواد افزودنی وجود ندارد.

به عنوان مثال در ارزیابی توجه و تمرکز، بعد از صرف غذا با چربی اشباع، عملکرد زنان ۱۱درصد افت را نشان میداد اما درباره غذاهایی با چربی غیراشباع، چنین تاثیری به صورت فراگیر مشاهده نشد. مطابق با این یافته، حتی مصرف غذاهایی که حاوی حداقل چربی اشباع شده باشند نیز بسیار مضر است. کیست های روغنی همچنین می توانند باعث ایجاد توده در سینه شوند و گاهی همراه با نکروز چربی ایجاد شوند.

در صورتی که کلسترول شما بیش از ۵mmol / L. است و دچار آنژین صدری یا حمله قلبی شدهاید، داروهای کاهش کلسترول معمولا استاتین (به عنوان مثال سیمواستاتین، آتوواستاتین) مصرف کنید. این همان چیزی است که می تواند منجر به مشکلات قلبی عروقی شود. وقتی این اتفاق می افتد ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، تصلب شرایین یا سکته مغزی می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد.

افزایش سن یا لاغری موجب ایجاد خطوط یا خالی شدن قسمت هایی از صورت می شود که می توان این مشکلات را با تزریق چربی رفع نمود. با پخت و پز این نوع می توانید از مزایا و فواید جگر سفید بهره ببرید. می توانید زنجبیل را به عنوان مکمل یا پودر مصرف کنید، و یا به صورت خام به غذا اضافه کنید. و اگر مقادیر زیادی مصرف کنیم ، به خصوص اگر همراه با فعالیت بدنی بسیار کمی باشد ، نتیجه آن اضافه وزن و چاقی است که هر دو بر سلامتی تأثیر منفی می گذارند. در مرحله دوم از نوار های ادراری استفاده می شود که با استفاده از واکنش های شیمیایی، پارامتر های مختلف را اندازه گیری می کنند.

این مطالعه همچنین دلیل دیگری ارائه میدهد که باید میزان مصرف چربیهای اشباع را در رژیم غذایی کاهش داد. روغن نخل را می توان به عنوان بیودیزل (سوخت زیستی) که آن هم معمولا به عنوان روغن پالم متیل استر شناخته شده است استفاده کرد. این روغن به آسانی برای تفت دادن و سرخ کردن سریع استفاده می شود. از کره مارگارین در شکلها و بستهبندیهای مختلف و برای کاربرهای متنوع استفاده میشود. اگر میخواهید عضله بسازید باید میزان مناسبی هم چربی مصرف کنید در غیر این صورت نتایج مناسبی بدست نمیآورید.

اگر 30 تا 40 درصد کالری رژیم غذایی از تری گلیسیریدها (ترکیب سه اسید چرب با عاملهای الکلی گلیسرول) تامین شود، میتوان آن را مناسب دانست. نوع فیبر که سبب ترویج تشکیل اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه می شود به عنوان پروبیوتیک شناخته شده است آنها عبارتند از نشاسته مقاوم، پکتین، اینولین و آرابینوزایلن هستند. زمانی که فردی براثر عوامل متعددی دچار سیاهی و گودی زیر چشم می شود برای از بین بردن این گودی، به سراغ پر کننده های صورت مانند تزریق چربی و تزریق ژل می رود. طی چند دهه گذشته، عقیده رایج بین مردم بر این اساس بوده است که چربی برای بدن مضر است و کربوهیدرات ها و پروتئین ها مفید هستند.

محققان همچنین عوامل برهم زننده را که میتوانند بر سطح نسبی عملکرد شناختی فرد تاثیر گذارند، مد نظر قرار دادند. رژیمهای کم کربوهیدرات ممکن است عوامل خطر بیماری قلبی، از جمله کلسترول بالا و سطح فشار خون را کاهش دهد. چربی های اشباع شده: ما این موارد را به عنوان چربی های جامد نیز می شناسیم و مصرف بیش از حد آنها باعث افزایش سطح کلسترول بد خون می شود که رگ ها را مسدود می کند. این چربیها به شکل قابل توجهی مقدار کلسترول بد خون (LDL) را افزایش داده و کلسترول خوب خون (HDL) را کاهش می دهند.

یکی از مهمترین آنها این است که باعث تجمع کلسترول بد (LDL) در رگها می شوند. از این رو این ایده به وجود آمد که برخی از کربوهیدراتها خوب و برخی دیگر بد هستند. الکترون های آنها تا وقتی که بدن احتیاج به انرژی پیدا کند حفظ می شود و این منبع انرژی همیشه آماده است که در موارد نیاز، فوراً در اختیار بدن قرار گیرد. او همچنین گفت که قارچی که در این شرایط ایجاد می شود، بر روی چربی های تولید شده در پوست ما رشد می کند.

رفتن به باشگاه و ورزش کردن باعث تولید عرق می شود که موهای فرد را چرب می کند. در این مطالعه محققان اثر چربیهای اشباع را بر روی سطوح تمرکز کوتاه مدت فرد بررسی کردند. چربیهای اشباع نشده در دمای اتاق به صورت مایع هستند اما چربیهای غیر اشباع در دمای اتاق به صورت جامد در میآیند. به صورت معمول چربیهای اشباع در دمای اتاق جامد یا نیمه جامد هستند. این چربی به صورت جامد در دمای محیط تولید شده است. در این آزمایش، میزان تمرکز، توجه پایدار و زمان واکنش اندازهگیری میشد.

دیدگاهتان را بنویسید